דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיפול בפיגמנטציה 

מאת    [ 25/04/2011 ]

מילים במאמר: 368   [ נצפה 4562 פעמים ]

טיפול בפיגמנטציה של הפנים יכול לדכא ייצור לש מלנין ובכך להבהיר את הגוון של העור או כתמי שמש וגיל. מלנין הינו תרכובת שמיוצרת על ידי המלנוציטים של העור כדי לספק הגנה מפני קרני השמש. ככל שאדם מבלה שמן רב יותר בחשיפה לשמש, כל יותר תאי מלנין נוצרים.
כתמי גיל מופיעים בדרך כלל בקרב אנשים בהירי עור כתגובה לחשיפה לשמש. חשיפה לשמש הינה בלתי נמנעת במיוחד בחודשי הקיץ ובמדינות חמות. לכן חשוב להיעזר באמצעי הגנה ולהצטייד בכובע ובבגדים ארוכים בשעות השמש. כתמי העור שנוצרים במהלך הקיץ נעלמים בדרך כלל בחורף. יחד עם זאת, חשיפה לאורך שנים מביאה לכך שמשהו במנגנון של ייצור המלנין נפגע, סביר להניח שבעקבות חשיפה לרדיקלים חופשיים.

רדיקלים חופשיים הינם מולקולות שפוגעות בממברנות של הדי.אנ.איי וגורמים למוטציות שתוצאותיהן הן היווצרות קמטים, כתמי גיל כמו גם סרטן העור. אנטי-אוקסידנטים מספקים הגנה טבעית מפני רדיקלים חופשיים. יחד עם זאת, עם הגיל כמות נוגדי הרעלים בגוף יורדת וחושפת אותנו לסיכוי גבוהה יותר לתופעות הנ"ל.
כמעט כל טיפול בפיגמנטציה בפנים כולל פעילות נוגדת חמצון. חוקרים רבים חלוקים ביניהם על השפעת נוגדי הרעלים אך יותר ויותר מתחילים לאשר ולהמליץ על התוספת. כדי להעשיר את התזונה שלך בנוגדי חמצון, ניתן להוסיף פירות וירקות לתפריט. הצורה היעילה ביותר היא לצרוך את נוגדי הרעלים באופן טבעי. ויטמין E ידוע כמסייע ומגן על העור מפני השמש.

טיפול בפיגמנטציה בעזרת פורמולת קליגמן

אפשר לקחת תוספי תזונה או להשתמש בתכשירים מיוחדים כגון פורמולת קליגמן שנועדו במיוחד להסרת כתמי שמש.  פורמולת קליגמן הינה משחה שנועדה לטיפול בפיגמנטציה ובכתמי שמש בעור הפנים והצוואר. הפורמולה הינה משחה שמורחים על הפנים. המשחה מופקת משלוש משחות שהשילוב ביניהן נמצא יעיל ביותר בהסרת הכתמים. בעת הטיפול אסור להיחשף לשמש שכן זה עלול לגרום להחמרה של הכתמים בעור הפנים.  בעוד בחו"ל ניתן לרכוש את הפורמולה כתוסף ללא מרשם רופא, בארץ רופא העור או המשפחה חייב להנפיק לכם מרשם כדי לקבל את הפורמולה.

כאמור, עם הגיל הגוף שלנו עובר תהליכים שחושפים אותנו ליותר בעיות רפואיות. תהליכים אלו הינם תהליכים טבעיים שלא ניתן לעצור אותם  לגמרי. יחד עם זאת, המודעות יש היום לסכנות השמש, ולסכנות הגלומות בתזונה לא בריאה באורח חיים מזיק בשילוב פיתוח של תוספי מזון וקרמים ומשחים מסייעות להאט את התהליכים ולשמור על בריאות העור.

 

בית מרקחת "מעיין חיים" מתמחה בהכנות רוקחיות מיוחדות לרבות: קליגמן, מלטונין, נלטרקסון ועוד




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב